Після літніх канікул діти повертаються в дитячі садки і школи до своїх звичних занять. У цей період надзвичайно актуальним є запитання: «А хто ж готовий до занять?». Як правило, батьки, вихователі й учителі вважають, що для адаптації в організованих колективах дитині достатньо всього лише 2–3 дні. А чи так це насправді?

Після літніх канікул діти повертаються в дитячі садки і школи до своїх звичних занять. У цей період надзвичайно актуальним є запитання: «А хто ж готовий до занять?». Як правило, батьки, вихователі й учителі вважають, що для адаптації в організованих колективах дитині достатньо всього лише 2–3 дні. А чи так це насправді?

Адаптація – важливий і невід’ємний процес звикання дітей як до дитячого садка, так і до школи. Період цієї адаптації залежить від віку: у вихованців дитячих садків і першокласників він у середньому триває 1,5 місяця, у п’ятикласників – 1 місяць, у старшокласників він становить 2–3 тижні. І це не дивно, адже спосіб життя після безтурботного літа змінюється істотним чином: дисципліна, режим дня, щоденні заняття, домашні завдання та багато іншого. Жити за розкладом складно навіть для дорослих, а у дітей це може спричинити не тільки психологічні проблеми, а й порушення здоров’я.

Для батьків надзвичайно важливо вміти спостерігати за станом своєї дитини!

Якщо Ви помітили, що Ваша дитина неспокійно спить, стала роздратованою, плаксивою, кволою, сонною і неуважною, припускається великої кількості випадкових помилок у класних/домашніх завданнях, не може зосередитися на деталях; легко відволікається від виконуваного завдання на сторонні подразники; не чує, коли до неї звертаються, «ширяє у хмарах»; часто є винуватцем конфліктних ситуацій у групі або класі, слід негайно вживати заходів.

Як допомогти дитині швидко і безболісно адаптуватися до занять у дитячому садку чи школі:

  • з початком навчального року не завантажуйте дитину додатковими заняттями в секціях і гуртках;
  • складіть раціональний режим дня і контролюйте його дотримання, правильно розподіляйте періоди занять, сну і відпочинку;
  • не забувайте про важливість і тривалість прогулянок на свіжому повітрі (малюкам і учням молодших класів необхідно проводити на повітрі мінімум 3,5 год., учням середньої школи – 2 год., старшокласникам – 1,5 год.);
  • забезпечте повноцінне, багате на вітаміни і поживні речовини, відповідне віку харчування;
  • хваліть і заоохочуйте дитину за кожний правильний крок: за те, що з вечора підготувала портфель, вчасно прокинулася, швидко вмилася й зібралася, отримала добру оцінку і багато-багато іншого – це її надихає;
  • частіше говоріть дитині слова любові, адже вони надають їй сил і упевненості;
  • стати більш зібраною і уважною, підвищити концентрацію уваги, покращити здатність до навчання, знизити надмірну активність Вашій дитині може допомогти натуральний німецький препарат Кіндінорм Н*.

Кіндінорм Н – сучасний метод виховання успішної і щасливої дитини!

  • ПОКРАЩУЄ здатність до навчання;
  • ПІДВИЩУЄ концентрацію уваги;
  • ЗНИЖУЄ підвищену активність та імпульсивність;
  • ПОЛЕГШУЄ адаптацію дитини до нового оточення1;
  • ДОЗВОЛЕНИЙ для вживання дітям від 1 року і підліткам

Важливо! КІНДІНОРМ Н має натуральний склад, не є психотропним засобом (нейролептики, седативні засоби), а отже, йому не властиві притаманні їм побічні ефекти.

Бажаєте дізнатися більше? В цьому Вам допоможе сайт www. kindinorm.ua


* Реклама лікарського засобу. Перед застосуванням ознайомтеся з інструкцією і проконсультуйтесь із лікарем. Зберігати в недоступному для дітей місці.


1Мокія-Сербіна С. О. та ін. Корекція когнітивних порушень у дітей дошкільного віку з дефіцитом заліза // Інф. лист МОЗ України. – № 13. – 2013.

Кіндінорм Н гранули по 10 г у флаконі: виробник DHU Arzneimittel GmbH & Co. KG (Німеччина), р. с. № UA/12080/01/01 від 28.03.2012 № 211.